Sentimentala känslor..

...är absolut det jobbigaste som finns. Jag sitter just nu och kollar igen mina bilder från Düsseldorf och det slår mig hur mycket jag kommer sakna alla människorna här. Dom är så trevliga och så hjälpsamma. Även fast jag inte riktigt förstår mig på den tyska kulturen, fast den är den roligaste som finns så kommer jag sakna den med. Jag känner att jag har fått ett band här nere. Det kommer bli sorgset att lämna alla, sätta sig på ett flyg och komma hem. Jag kommer sova i min säng igen, duscha i min dusch och smutsa ner mitt kök. Det kommer vara så ovant men samtidigt vara så behagligt eftersom man har gjort sig hemma här. Jag har till och med fått in rutiner..

Nog med det sentimentala. Jag måste äta mat och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0