Söndag

Hej allesammans!
Förlåt för att jag inte har skrivit något tidigare. Min söndag har bestått av oändligt ätande, tårar och en massa kärleksfilmer. Jag är rent ut sagt bakis. Gårdagen var faktiskt helt okej. Jag förstod inte riktigt varför vi drog vidare när vi lika gärna kunde stannat kvar. Men det var kul, eller det var faktikst helt okej. Det är alltid kul att ha sina vänner omkring sig.
Jag har så förbannat ont i nacken för att igår var jag helt beslutsam om att jag skulle stappla runt i 11 cm på fötterna. Vilket resulterade i att jag ramlade och slog i bakhuvudet samt sträckte nacken. Ojoj, klumpigt som in i helvete.

Nej nu ska jag strax bege mig mot Rebecca och träffa Maria där en stund. Sen så åker jag hem och i morgon (sportlovsmåndag) ska jag och Ella åka till äventyrsbad. Hur kul är inte det egentligen?!

Nej nu är det dax att gå till bussen. Bis morgen!!


Kommentarer
Postat av: erica

stackars huvud! :(

2009-02-22 @ 21:24:37
URL: http://cumleus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0