Söndag!

Hej alla! Hur hade ni det igår? Jag hade det verkligen sjukt roligt och jag kände mig så jävla snygg och okrossbar!! Vi åkte till 3001 på kvällen, kom väl dit vid tio innan det hade vi förkrök här hemma. Drack vin och åt pizza. Sen när klockan var typ halv tolv så ville några svenskar dra (det var tydligen lite svenskar där) och då drog jag med.  Fast in till stan där jag mötte upp alla andra. Det var kul fast inte lite roligt som på 3001 så klart! Jag måste och ge applåder och medaljer till Ramzi i min klass som är fasen en av dom roligaste människorna jag träffad! Jag tror nästan jag grät ett antal gånger, av skratt!

Idag tror jag att vi ska åka till Köln. Jag är inte säker faktiskt. Jag skulle vilja åka men jag känner att jag egentligen behöver plugga inför provet. Men jag får se vad familjen säger.

Kan slänga upp lite bilder från igår. Enjoy!!




På den sista bilden tycker jag att jag och Johanna verkligen fick till en riktigt fjortispose!

Bis später!

Kommentarer
Postat av: Elitsoldat från norr

SKA BÖGJÄVELN TILL HÖGER HA SPÖ ELLER?!?! TA MED SKITEN TILL SVERIGE SÅ SKA JAG FAN KICKA UPP KULORNA I HALSEN PÅ DEN ÄCKLIGA JÄVLA FÄÄTTAN!

2009-02-03 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0