Tårar och svett

Hej allesammans!
Idag har jag verkligen varit urusel på att uppdatera. Dels för att jag har varit trött och inte orkat och dels för att jag har varit upptagen. Nu sitter jag redo för sängen och sömn.
Jag skulle behövt plugga tyska idag men jag ansåg att det var betydligt roligare att leta rätt och läsa på om terroristorganistationen Hizbollah och jag hade rätt, det var så mycket roligare än grammatik.  Vi ska nämligen ha debatt på samhällskunskapen och jag ska debattera för deras organisation. Det ser jag verkligen framemot!! Det är kul med varierade lektioner. Det behöver vi verkligen på samhällskunskapen, dom brukar vara så tråkiga att man somna, bokstavligen.

Jag kan inte riktigt förstå att det är torsdag imorgon. Veckorna bara rinner iväg. Nästa vecka är det sportlov.. Jag ska bara sova och ta det lugnt.. Nåja, jag ska i alla fall försöka hinna med det.

Nej nu är det sängen som väntar för min del. Jag ska nog sätta på en film och försöka sova. Även fast jag är dödstrött känner jag på mig att ikväll är en sådan kväll då det inte går att sova..
Nu ropar min kärleksfilm och sängen efter mig.

Bis morgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0