Tisdag!

Goddagens allesammans!
Wie gehts dir?
Oh, jag känner hur bra den här dagen har varit och kommer att bli. Jag vet inte varför, idag är det bara en bra dag. Jag har varit på ett helt sjukt muntert humör idag, kanske lite väl sprallig. Jag kom hem för inte så länge sedan och jag på min korta tid som jag varit hemma har jag hunnit med att packa en väska till hem färden. För att undvika övervikt ska jag ha på mig alla mina byxor och alla tröjor.. Jag kommer se så rolig ut på flygplatsen. Men jag vägrar betala för övervikt!! Nåja jag har lite små saker som ska ner i den andra väskan. Men inget som jag kan ta nu. Jag är i alla fall överlycklig för vi fick lyckligtvis ingen läxa tills i morgon, som vi alltid får. Så himla skönt.

Det som också känns bra är att jag inte har någon resfeber. Jag hade jätte mycket resfeber när jag åkte hit. Fast det är faktiskt inte så konstigt. Hur läskigt är det inte att åka till en helt främmande familj och bo där i en månad!? Snacka om läskigt!

Ikväll ska vi gå ut för sista gången, alla tillsammans. Gud vad trist det känns, fast samtidigt skönt. I morgon är det skola till 5 sen hem för att fira min tysk som fyller år, packa och sova. För klockan 6:45 ska vi samlas vid skolan för hemfärd..

Nej nu ska jag driva runt på internet. Bis später!!



Fräsig bild på mig och Annhild. Så här tycker vi om lektionerna! Ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0