Andra dagen i Tyskland/Dusseldorf

Hej hopp allesammans! Idag mår jag sjukt mycket bättre. Jag har precis kommit hem ifrån skolan, jag har även hunnit med att ta en dusch. Jag känner mig så jäkla fräsch just nu. anyway, jag tänkte berätta om dagen idag.

På morgonen vaknade jag upp och inte fan hade jag lust att stiga upp ur sängen. Så efter för länge av znoozandet gick jag upp... vilken är ganska troligt. Vid frukosten var jag trött, med svullna trötta ögon och allergi utslag såg för jävlig ut. Tack vare att alla andra var trött märkte dom inget. Skolan var seg fast det var skönt att träffa alla igen, det kändes lite mer som vardag då. Nå ja, vid lunch tid skulle vi ha stadsvandring i "Altstadt" eller mera känt som "bargatan". Det var sjukt fint där, om man räknar bort att krogar och så. Fina kyrkor och så vidare. Jag kommer i alla fall befinna mig där ikväll efter middag hos Paulinas pappa (Paulina är tjejen jag bor hos).

Jag slänger upp lite bilder. Staden är så grymt fin





Kommentarer
Postat av: Ella

saknar dig gumman, vad mysigt rum du fått :)<3

2009-01-09 @ 23:24:30
URL: http://elbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0