Barack Obama


Foto tagit från sr.se

Har ni hört hans tal?

Om inte, så gör det

Barack Obama är en av de bästa talare jag har hört. Allting sitter i retoriken. Prata det kan vi alla göra men att kunna tala  epått sätt som drar sig till folk, att kunna få folk att stanna upp och lyssna. Det finns få talare som kan det. Det finns bra talare, det finns riktigt bra talare sen finns det dom bästa. Jag har hört att Hitler var en jävel på att tala, han hade förmågan att få folk att stanna, jag har hört att John F. Kennedy var en jävel på tala. Sen har jag faktiskt egen erfarenhet av att Barack Obama är en riktigt, riktigt vältränad talare. Han tillhör kategorin "dom bästa".

Idag skrev historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0