Det nalkas mot kvällen

Bara för att driva min tid ännu mer medan min mage dör av hunger så skriver jag ett till inlägg. Varför äter resterande Européer middag så sent? Jag har inte ätit en enda varm måltid på hela dagen! Ge mig mat! Man minskar ju totalt i vikt av oregelbunda måltider. När jag vägde mig innan jag åkte (onsdags förra veckan) vägde jag 49 kg nu är jag nere på 44 kg. Det vårdar inte bra fast jag är sund och äter när jag är hungrig. Kanske växer jag!?

Jag saknar min älskling så himla mycket! Han är så fin och han betyder så mycket för mig. Så därför tänker jag tillägna en fin bild på honom, även fast han själv hatar den där bilden. Men faktum är ju att han ser ut sådär, snygg alltså. Aldrig tidigare har jag varit svartsjuk. Vilket jag egentligen inte är. Jag har ju honom helt för mig själv. Min egen! Och när tjejer tittar efter honom, ja då vet jag i alla fall att jag inte är ensam om att tycka han är snygg! Han är så fräsch och sommarbrun på bilden! Tänk att snart har vi ett år tillsammans! :) :) :)


Min egna snyggning!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag är stoooolt fotograf (a)

2009-01-16 @ 00:04:00
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0