Eftermiddag!

Hej alla!
Nu är jag tillbaka! Jat ag stack till skolan förut och nu är jag hemma. Det var skönt att komma ut ur hålan (sängen) och röra på sig samt få lite frisk luft. I skolan fick jag veta att vi har prov på tisdag så nu är det bara att börja plugga! Vi har prov på en massa verb som är så jobbigt och ibland en aning svårt och så har vi en skrivuppgift(!) jag hoppas verkligen jag grejar det. Känner mig som en svamp som bara vill suga upp allt!! Dessutom har jag ju världens hjälp hemifrån av familjen! Jag är ju trots allt i Tyskland!!

Jag är just nu ensam hemma, är ganska skönt faktiskt. Önskar bara att mamman i huset kunde komma hem så hon kan kolla posten, dom har nämligen en speciell nykel till det. Min mamma i Sverige, min riktiga mamma, skickade nämligen ner astma medicin till mig eftersom min försvann i fredags och nu när jag varit sjuk känner ju hur jag behöver den. Tycker faktiskt det är lite obehagligt.

Nu ska jag i alla fall göra mig en kopp te och sätta mig och plugga tillsammans med lite Oreos! Är inte det dom godaste kakorna som finns?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0