En tisdag fylld med huvudvärk

Hej allesammans! Jag hoppas att ni verkligen mår bättre än mig. Jag mår så uruselt att det inte går att mår sämre! I morse vaknade jag upp med världens huvudvärk som har suttit i hela dagen. Så jag har inte kunnat göra annat än att ligga i min säng. Jag tror att jag fick huvudvärken för att jag sov fel i natt, för min nacke och övre delen av ryggen samt axlarna har varit super stela och hårda. Nog med klagandet!

Jag är så sugen på våren och sommaren! Jag verkligen längtar till april och maj! Gud så mysigt det ska bli! Det är trotts allt inte så långt kvar till april! Jag tycker att hela januari har rusat iväg snart är det ju dax för sportlov!

Från det ena till det andra så har min värdfamilj så mycket olika cd-skivor som jag nu håller på att importera i mitt iTunes bibliotek. Håll tummarna för skolgång i morgon! Det är dödstrist att vara sjuk dessutom så blir bara hemlängtan större.

Nu ska jag vila huvudet, bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0