Första dagen i Tyskland

Det var ett helvete, ett rent jävla helvete. Min nerver är inte byggda för att klara påfrestande situationer. Det var obehagligt, jag var fel placerad. Vilket jag fortfarande är. Men det känns lite bättre nu i alla fall.

Dagen har varit upp och ner och jag är helt slut. Men jag kan självklart inte sova.Det är tusen tals saker som irrar runt i mitt i huvud. Jag måste bara reda ut dom.

Där jag bor är det helt sjukt fint. Jag har fått ett eget rum, grymt fint och även ett eget badrum! Så jävla skönt. Dock känner jag att jag fortfarande vill hem, ett obehag i magen. Det kanske blir bättra när man träffar dom andra i morgon igen!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

du klarar det gumman :)

2009-01-09 @ 16:23:12
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0