Fortfarande söndag!

Jag tog en promenad idag, med min tysk som jag bor hos. Det var jätte mysigt, solen sken och det var inte lika kallt ute idag.
När vi kom tillbaka skulle vi äta mat, så vi åkte iväg till en restaurang och åt. Det var faktiskt helt okej, jag var dödshungrig så jag skulle väl förmodligen kunnat trycka i mig vad som helst. Nå ja, till efterrätt åt jag varm chokladpudding med vaniljglass, helt gudomligt!

Förvånans värt känns det betydligt bättre idag än vad det kändes igår. Jag pratade med min älskling idag också och efter ha fällt en och en annan tår känns det faktiskt bra. Det är något med tårar som får en att känna sig fri från alla gifter som kan finnas. Idag är en skön dag, en bra söndag. Min värdfamilj och jag skulle ha åkt till grannstaden efter middagen, men alla var så sega. Dessutom har jag läxor att göra tills imorn. Tyvärr har jag inga nya bilder så jag slänger upp en gammal.

Auf Wiedersehn!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi saknar dig så otroligt mycket!

2009-01-12 @ 14:16:26
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0