Fredag!

Hej allesammans! Hur har eran dag varit? Jag hann tyvärr inte skriva igår eftersom jag bara vara hemma och vände. Vi var nämligen på en club som heter Peaches eftersom det var Emelies födelsedag. Vi hade så grymt kul! Jag stack dock vid 10 tiden eftersom min "mamma" ansåg att jag skulle vara hemma då. Vilket inte gjorde så mycket eftersom det var skönt att komma i säng i nogorlunda tid. Ikväll ser det ut att bli utgång, igen. Först ska tjejerna ut och äta och sedan ska vi väl dra vidare någonstans. Det ska bli kul. Även fast jag var ute igår känner jag mig laddad för igår, är faktiskt inte så sliten.

Idag var vi på ett museum. Jag brukar vara ett stort fan av museum men det här föll mig inte riktigt i smaken. Det var ett konst museum men väldigt speciellt. I ena byggnaden hade dom ett museum som endast visade erotiska bilder. För mig är erotiska bilder något vackert och som är romantiskt. Jag tyckte att det här var väldigt sexsistiskt och dom hade även naken bilder på barn. Det tycker faktiskt inte jag är okej! Nej det var inte alls roligt. Dock hade dom andra saker som man skrattade högt åt. Men i det stora hela var det dåligt. Med naken bilder på barn så kan det inte bli mer än orätt.

Just nu ser det ut som att jag ska sova lite för att ladda om. Innan det så lägger jag upp bilder från igår.


Såhär kul hade vi igår!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skit va kuuul :D

2009-01-24 @ 03:32:03
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0