Freitag!

Åh vad det är skönt att vara hemma efter skolan.. Jag är så döds trött.. Klockan nio ska vi vara på plats på en club. Tydligen ska man betala 90 (!) spänn för att komma in sen med dricka på det. Min kära tysk tyckte att det var alldeles för mycket så hon ville inte följa med. Men jag, jag står troget fast även fast det kommer svida till i plånboken. Jag hoppas innerligt att stället har mycket att erbjuda!

Idag har vi varit i skolan och sedan åkt iväg på en utflykt. Alla i klassen var faktiskt ganska spända på utflykten eftersom det enda vi gjort är att gå på en massa muséer vilket i längden blir dödstrist. Men idag åkte vi till.. IKEA... Tro det eller ej. Om jag inte minns fel så har vi faktiskt IKEA i Svearike. Men jag köpte i alla fall svenska mjölkchoklad. Vilket faktiskt är det godaste som finns.. Efter det så åkte jag bara in till stan och tog det lugnt. Nu försöker jag tagga till, är så trött.

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0