Lördag!!

God morgon!
Nu ligger jag nerbäddad i min säng och mumsar på choklad. Jag vet att det inte är bra att äta choklad på morgonen men jag har saknat SVENSK choklad så mycket!

Igår kväll var ett fjasko. För att ens förstå det hela måste man veta att tyskarna har inget kösystem. Sen att det står folk längst bak och trycker på gjorde ju inte kön bättre. Folk blev helt mosade. Jag blev helt mosad. Det slutade med att jag tröck mig ur folkmassan för att jag inte fick någon luft. Det är ju bara en jäkla club, att det alltid finns människor som ska förstöra så mycket för andra! Blir så förbannad. Efter det så drog vi i alla fall till Irish Pub. Jag och petra rättare sagt. Det var trevligt, sen kom Emma, Lotte och Paulin. Klockan 1 låg jag i min säng. Vilket fjasko!

Nu ska jag i alla fall duscha och sedan trycka i mig frukost. Jag är vrål hungrig. Eftermiddag består av plugg och sen en vända på stan.

Bis später!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ooh va tråkigt! vad gjorde resten av gänget då:P

2009-01-31 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0