Lördag!

Hej allesammans! Hur mår ni idag? Jag mår superduper bra! Hade ni en bra kväll igår? Min var så jävla grym!!!!!!!!!
Först så skulle vi alla gå till Chill out, men vi var för många. Dessutom kollade dom legg, så vi bokade bord på Richys! Igår var det nämligen Natalies födelsedag!!! Galet va? Så vi alla i klassen hade gått ihop och köpt en present. Så när vi satt där, på Richys så skulle hon öppna presenten.. Haha, ja ni kan nog gissa vad det! En onekligt rolig födelsedags present, en sexleksak. Jag tror vi alla dog av skratt, speciellt vi tjejer! Vi dog nog ännu mer när Josefines pojkvän sa till mig att jag var avundsjuk på henne för att jag inte hade någon. Då konstaterade jag att jag hade två stycken och skrattet bröt ut igen!
Nåja, efter det så drog vi vidare till ett diskotek, så jävla grymt! Vi hade det så sjukt kul! Efter så mycket dansande vilket slutade med att jag tog av mig skorna. Men till sist blev vi av en konstig anledning utslängda, eller det kom en vakt och man var tydligen tvungen att vara 18. Så vi stack till BG (burgerking) och käka sen blev det hemgång.

Nu sitter jag nyduschad och har precis ätit frukost. Dagens positiva är att jag inte längre har ont i öronen, det negativa är att jag har tappat rösten av allt sjungande igår. Men jag lever vidare! Jag upptäckte att Sophie har köpt mina dröm skor som finna på Zara, och dom är på halva priset. Dom blir nog mina ikväll!

Dagens kommentar kommer nog från Josefine som kom fram och sa: Hej jag såg inte dig, du var så snyggt sminkad!

Här kommer bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0