Måndag!

Hej alla!

Nu har jag precis haft tjejmiddag, skit mysigt! Mina kära tjejkompisar, dom är så fina. Jag kommer sakna dom så himla mycket!

Det är bara tre dagar kvar tills jag sticker till Tyskland. Fy helvete vad skrämmande det är. Jag är nästan lite rädd, trots allt är jag ju borta i en månad.

Nu ska jag i alla fall, kolla film eller bara sitta uppe och sega. Får väl se vad jag har lust med. Jag saknar min älskling, jag kommer att sakna honom helt sjukt mycket nu när jag ska åka.

Håll utkik efter min blogg när jag åker till Tyskland, det kommer att komma upp massa coola grejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heey babe :) kan länkat din blogg till min helt nya avskalade blogg som jag inte fixat än haha :D du har inte lust att länka min med? ;) pöss

2009-01-06 @ 23:19:04
URL: http://cumleus.blogg.se/
Postat av: Erica

hej sötnos, har länkat din blogg till min nya hela avskalade blogg som jag ska fixa =) du har inte lust att länka min med? ;) pöss

2009-01-06 @ 23:20:46
URL: http://cumleus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0