Måndag!

Hej allesammans!
Idag är jag helt slut. Har haft en helt otrolig dag och det har gått så himla fort!! På förmiddagen var vi i skolan och hade vanliga lektioner sen efter lunch så åkte vi till Aqua Zoo. Så himla coolt ställe. Ärligt talat, jag har aldrig sätt levande pingviner förut och det gjorde jag idag. Dom är så coola!!! När vi kom skulle dom precis få mat, dom blev som galna. Om ni tror att det enda jag såg var pingviner så tror ni fel. Såg coola fiskar, äckliga spinglar och ormar och sköldpaddor.. Massa saker. Slänger upp lite bilder på det också. Hur har er dag varit ?

Nu har jag i alla fall precis gjort klart läxan och ska snart hoppa in i duschen och ta en lång dusch. Bilder är inte så jätte bra, svårt att ta kort genom en blöt glasruta!


Är inte pingvinerna ur söta?

Äckliga insekter, jätte hummer och cool insekt!


Nemo!

Cool blå sjöstjärna, cool sjöstjärna, levande geleklump och hårig spindel

Universums minsta sköldpaddor, så söta

Coola, stora sköldpaddor!

Morfar-apa? Den är i alla fall söt

Det var några bilder, har tusen till. Men det tar sådan tid. Får ta det en annan gång! Bis später

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0