Middag med tjejerna

Hej igen!
Nu ska jag strax byta kläder och snygga till mig lite. Känner mig så ofräsch med hes röst och snuva. Ett hett bad? Ja tack! Snart ska jag och några tjejkompisar ut och äta sedan får vi se. Planerna ser ut att bli party party sen, men jag kanske bara stannar hemma. Känner mig inte helt okej.

Eftermiddagen har jag bara spenderat i stan och fikat. Petra köpte världens finaste jacka, en vit med högkrage. Jag är väldigt förtjust i den. Jag hittade en så sjuuuukt fin skinväst idag på Zara, jag tror nästan den får följa med mig hem. Är inte säker än. Men jag har en bild i huvuvet. Skinväst, stentvättade jeans, svarta ankelboots... Jag är kär. Jag ska också köpa med mig en svart oversize-kavaj...

Nu ska jag göra några snabba telefonsamtal och sedan sticka. Ja självklart kommer kameran med!

Bis später

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0