Montag!

Hallo meine Babys! Hier in Deutschland gehts es sehr gut!
Nej förlåt, kein mehr Deutsch! Hur har eran dag varit?
Min har varit okej faktiskt, sådär som måndagar ska vara. På förmiddag var vi tvungna att vara ute på stan och gå. Vi skulle skriva upp reklamtexter och sedan översätta till svenska. Seriöst, kunde dom inte kommit på en roligare grej. Det hela var ju klart på 30 min. Sen hade vi försej slö tid i typ 1 ½ timme :) Efter det blev det lunch och sen tråk-grammatik..

Efter skolan stack vi och fikade! Jag tror inte man riktigt fattar vilken frihet man har här. När jag fikade beställde jag även ett glas rosé, och det är helt underbart! Satt där en måndag morgon klockan 17:00 och dricker rosé. I'm in heaven!

Jag langar in lite roliga bilder från idag. Bis später!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fan va skönt!

2009-01-12 @ 21:55:14
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0