Onsdag !

Hej allesammans!
Idag mår jag så sjukt mycket bättre! Inatt kunde jag inte sova för jag hade fortfarande så förbannat ont i huvudet sedan började jag spekulera om det kanske är hjärnhinneinflamtion, hjärnblödning eller trånga bihålor. Om det nu hade varit något så hade ju det mest logiska varit bihålorna men klockan 3 på natten spelar hjärnan ett spratt. Dessutom började jag tänka på alla zombie filmer jag sätt och jag hatar verkligen zombie filmer! Så innan jag somnade låg jag under täcket med en lampa tänd! Roligt va?

Nu har jag i alla fall precis ätit min frukost som består av kära nutella mackor, anis te och clementiner. Ärligt talat saknar jag min vanilj yoghurt med K special. Men jag får hålla ut, det är bara en vecka kvar. Jag funderar på att komma till skolan efter lunch, vid 1-tiden. För det är så trist att vara hemma och så missar jag så mycket!! Hur ser eran dag ut?

Hur som helst ska jag gå upp nu.. men jag vågar inte röra mig utanför sovrummet. Dom håller nämligen på att fotograferar och filmer här hemma.. Jag är livrädd!

Bis später!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0