Onsdag!

Hej, alla! Jag valde att spendera dagen hemma eftersom jag är sjuk. Det var ett klokt val av mig. Mår fortfarande dåligt, men bättre än igår. Jag känner verkligen att influensan har slagit sig ner hos mig. Så himla tråkigt. Förhoppningsvis är jag frisk till fredag! Dom är faktiskt så himla snälla mot mig här! Även fast när man är sjuk så vill man bara vara hemma.
Jag är i alla fall glad att jag inte är magsjuk! Hur sojm helst, hur har eran dag varit?

Jag tänkte ladda upp en bild på mig själv, hur jag ser ut nu.. Men jag ser så förjävlig ut så ni får ingen bild idag heller. Nu ska jag driva runt på internet och leta sommarkläder!
Auf wiedersehn!


Kommentarer
Postat av: Louise N'

Fan det låter ju grymt där nere sockersöt!

Hur är det att vara ifrån pojken då?

PUSS!

2009-01-14 @ 20:22:23
URL: http://cuteface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0