Onsdagkväll!

Hej igen.. Jag är fortfarande sjuk, dock inte lika mycket :)
Jag kom på att jag ät tvungen att dra mig till skolan i morgon eftersom det är kareoke kväll på Irish Pub och det vill man ju inte missa! Så jag hoppas mina dumma öron är bättre imorn.. Dom är nämligen super svullna just nu och jag hör knappt vad jag säger. Men ingen feber och jag känner mig frisk! Jag får väl vänta och se vilka under natten kan utföra.

Idag har jag postitiv anda eller nu när jag mår bättre kom jag på att jag har det. Jag är så glad just nu. Min värdfamilj är så himla snäll, dom kommer med te och mackor till mig och så är dom så gästvänliga. Pluset är att jag kommer så bra överäns med tjejen i min familj. Så himla trist att jag är sjuk bara... Orkade bara sitte uppe en stund med henne i dag och kolla film.. Nåja, jag kanske inte är helt frisk ändå.

Nu ska jag msna lite med mina kompisar och sedan tacka för den här dagen. Auf Wiedersehn und Guten Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0