Söndag kväll!

Hej allesammans!
Nu har jag kommit hem. Idag stack jag och fikade med Annhild och Lotte. Sedan joinade och Emma och Talia! Det var super mysigt men jag skulle verkligen inte ha pratat något. Mina stämband behöver så mycket vila. Därför ska jag vara knäpp tyst i skolan i morgon! Schysst va?

Nåja, nu har jag i alla fall spelat lite spel med Paulina (min tysk). Hon är så himla trevlig och snäll! Det känns som att jag har kännt henne i evigheter! Nu ska jag driva runt lite på internet och sedan gå och sova!

Jag har förresten en replik från min kära favorit film, som jag garanterar er att hela min klass vet. Filmen är Surf's up, animerad. Jag rekommenderar den!
Nåja, repliken är:
He lived so hard because he wasn't afraid to live. He wasn't afraid to die.

Jag tycker det låter så fint. Anyway, bis später

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0