Tisdag eftermiddag!

Hej!
Åh vad jag är slutkörd efter idag. Det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut, fast det gjorde den till slut.. Vi hade en lite uppgift vi skulle göra idag.. Nämligen åka till ett slott, som låga borta åt helvete. Det tog ungefär 40 minuter att åka dit med tåg. Fast det var väldigt fint i och för sig. Färgen på slottet var rosa, hur coolt som helst!? Jag glömde kameran idag så jag tog tyvärr inga bilder. Fast det gör inte så mycket. Jag glömde nämna att jag köpte en kavaj igår! Så himla snygg. Den kan jag i och för sig slänga upp en bild  på. Nu ska jag driva runt på internet, göra läxor och sen äta. Får se om jag går ikväll. Det verkar bli utgång på torsdag i alla fall, för att Emelie i min klass fyller år.

Så här snygg är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0