Torsdag!

Jag har nu suttit och funderat på vad jag ska göra när jag kommer hem.. Bort sätt från att träffa alla igen så klart. Jag har rensat bort allt det orimliga och till slut kommit fram till några saker som är rimliga!
Here thjey are

  • Köpa gymkort-börja gym 1 gång i veckan
  • Skriva CV och söka jobb
  • Mindre frånvaro i skolan
När man sätter mål för sig själv måste dom vara rimliga. Självklart skulle jag vilja gå på gymet tre dagar i veckan men man måste börja försiktikt, ta ett steg i taget. För ett år sedan fick jag för mig att jag skulle gymma, och då rivstartade jag. Det resulterade i att jag gymmade i två veckor sen sa kroppen nej. Eller i alla fall huvudet. Jobb, vem vill inte ha mer pengar. Men det känns som att det är i princip omöjligt att få något jobb nu. Nåja, jag ska försöka. Frånvaron är bara en fjantig sak av mig. Jag måste ta mig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi kan ju gymma tillsammans :) ? vi kan prata om det när du kommer hem, för det är rolgare att gymma med en vän :)

2009-01-15 @ 14:22:40
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0