Tråkiga söndag!

Hej alla! Idag är det söndag, en riktig tråkig söndag. Här öser regnet bara ned, det är så himla trist. Jag hörde att det snöade i Stockholm, stämmer det?Hur ser er söndag ut? Min ser ut att bestå av plugg och minimalt med prat.. Idag kan jag faktiskt knappt prata. Då tänkte jag berätta om igår kväll!
Igår så åt vi middag jag hade tänkt mig något mysigt ställe men i slutändan satt det så fint med Mcdonken och ärligt talat så gör det inget för min del. Sedan så gick vi till ett ställe som heter Peter Pan ett dansställe. Jag gick hem klockan 10, kände mig så himla dålig. Så jag tog en taxi och när jag kom hem så gick jag och la mig direkt.

Jag har fått världens dåligaste vana.. Jag äter MINST en macka med Nutella,  varje morgon. Men det är såååå gott! Nåja, nu ska jag fixa mina nutellamackor och sedan ska jag kolla på en film eller sega..

Förresten! Jag tog med mig kameran men det bjöds inget tillfälle att fotografera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0