Jag helt död?!

Vem var dumskallen som kläckte ur sig att det faktiskt är roligt att jobba? Aldrig att det stämmer överäns med verkligheten, jag är faktiskt helt slut!! Gick upp kvart i 6 i morse, alltså 05:45 (det känns alltid så mycket tidigare om man skriver det sådär). Nu sitter jag och är fly förbannad för att min bror ville åka iväg och bada medan jag sitter här och fick laga mat och hungra ihjäl. Dessutom ska jag upp ännu tidigare imorn eftersom jag börjar 06:30 istället för 07:00 så jag ska alltså  upp 05:30!!!

Nej, jag ska inte vara bitter. Piteå är underbart. Det finns massor av insnöade norrlänningar! Jag är inte alls någon bitterfitta.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa "Män som hatar kvinnor"..

Adjöss livsnjutare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0