Imorgon!

Hej alla! Tänk att i morgon så slutar jag 1:an.. Jag kan verkligen inte förstå det. Det här året har verkligen bara runnit iväg och jag har fått uppleva så otroligt många saker. Jag skulle inte vilja få något ogjort!! Idag är det i alla fall min födelsedag så snart så kommer mormor och morfar hit och så. Det ska bli mysigt och i morgon är det skolavslutning. Börjar kvart över 9 och slutar vid 11 någon gång. Det är faktiskt helt okej. Fick VG i samhällskunskap och jag är så glad. Det betyder att det lägsta betygen jag har i något ämne är just VG. Känns så skönt att jag klarat mig igenom alla kurser med bra betyg! Jag är nöjd!
 
Skönt att solen börjar krypa igenom nu, för imorse var det ju verkligen hemskt väder ute. Så länge som jag minns har det aldrig(!) regnat på min födelsedag. Men nu spricker det i alla fall upp! Mamma bakade också världens godaste Schwarzwald-tårta till mig. Den är sååå god.

Nåja, ska börja göra kaffe. Mormor kommer nog vilken sekund som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0