Ingen rubrik

Det värsta med den sista skolveckan är att man inte gör ett skit. All tid i skolan känns som utfyllnad. Vi lär oss inget nytt och dagarna känns så sega. Fast trotsallt är det ju bara 4 dagar kvar och sen sommar lov och om 12 dagar åker jag till Tyskland!! Sen har jag fått veta att jag ska jobba också, så jag ska spendera 2 veckor i Piteå.. Lite tråkigt att det är så långt borta men det ska bli riktigt gött med pengar sen i alla fall.

I helgen så var jag ju på 18 års festen och på Christer mottagning. Helgen har faktiskt varit rolig, jag älskar verkligen lyckade helger. Hela sommarn kommer att vara som en stor lyckad helg.

Nu ska jag kolla tv och sen städa lite. Inga läxor som tur är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0