Om jag bara hade någon..

Har precis packat klart väskan inför Tyskland, det är bara en del små saker som ner också. Men det tar jag i sista sekund. När jag packade min fina, svarta, tråkiga resväska slog det mig att jag har ingen som kommer sakna mig när jag är borta.. Klart jag har mamma, hon saknar mig så fort jag går utanför dörren så det gills inte men jag har ingen som kommer sakna mig. Någon som längtar tills jag är i hans famn igen eller längtar efter mina kyssar. Nej jag har ingen.

Fy fan vad deprimerande. Nu får jag skärpa mig, jag ska istället leva livet som singel.. vilket jag antagligen kommer vara resten av mitt liv. Nej, jag får rycka upp mig! Jag slipper i alla fall alla jobbiga tankar, slipper vara svartsjuk, jobbiga situationer när man inte kan förklara sig och så slipper jag den eviga oron om han skulle träffa någon annan.

Slutsats:
Singel livet är mindre komplicerat men definitivt ensamt.


Kommentarer
Postat av: Ella

Du är stark, och inte alls ensam, det har inte gått speciellt länge och det finns miljoner kvar, bara för att han inte var " the one" finns det ( jag lovar) flera som är "the one"

och jag kommer visst sakna dig!! kanske inte pussar och så -.- men själv dej !!

2009-06-18 @ 13:55:56
URL: http://elbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0