Trevlig kväll!

Hej allesammans! Hur har ni det på ert sommarlov? Mitt är faktiskt jätte bra, synd att vädret är så dåligt bara.

Ella gick för en stund sen, vi kollade på Wedding Crashers och åt godis. Det finns inte så mycket annat att göra i det här hemska vädret! Igår kväll var jag hemma hos Nelly med Malin och Erica. Det var jätte trevligt! Gud så jag älskar sommarlov säger jag bara. Nu är det bara 5 dagar kvar sen åker jag till Tyskland. Det ska bli riktigt roligt faktiskt! Åker ju med Johanna och Emma.

Jag har suttit och funderat över en del saker under kvällens gång. Dels över hur folk tar mig för givet när man ställer upp ger sig in i något till hundra procent utan att ens få en bråkdel tillbaka. Det gör mig förbannad och jag känner mig så jävla sviken. Jag har fina vänner, vänner som betyder något och som jag ställer upp för och som jag vet ställer upp för mig när det gäller. Jag behöver inte vänner som tar mig för givet eller som inte alls ställer upp för mig. Om jag skulle ha sånna vänner så skulle jag hellre vilja vara ensam.

Nu ska jag i alla fall äta lite godis och kolla på Scrubs, så vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ella

Du är så jävla söt beatrice!!

2009-06-16 @ 12:24:08
URL: http://elbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0