Två dagar kvar tills sommarlov

Hej allesammans. Nu är det bara 2 dagar kvar tills sommarlov och jag har aldrig längtat mer! Jag är så skoltrött!! I morgon fyller jag också år... Vilket känns en aning konstigt för att jag har inte alls pirret i magen som man hade när man var liten.. Dock var det ett par år sedan man hade det pirret. Jag hade i princip glömt bort min födelesedag, höll på att boka upp mig i morgon. Kanske dags att ta ett djupt andetag och slappna av om man håller på att glömma bort sig själv..

Nåja, på fredag så har jag inga planer och på lördag ska jag jobba från 13-17 på burberry.. Dom ringde in extra personal, blev helt lycklig över det. Kanske man har en fot inne så man får extra jobb till hösten?!

Nu ska jag i alla fall slappa framför tvn, för jag behöver inte göra något! Och jag kommer inte behöva göra något på 3 månader snart!!!

Auf Wiedersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0