Fredag morgon!

Eftersom jag inte sitter i skolan nu så antar jag att ni tror att jag har försovit mig, men icke sa nicke. Jag gick upp med tuppen för att plugga lite på morgonen och så kommer jag till provet. Så min dag börjar alltså 10:50. Jag känner mig hyfsat förberedd inför provet men jag får väl se sen hur det går, det visar sig med tiden. Nervös är jag dock inte, vilket är bra. Är jag nervös inför prov går det verkligen åt helvete.

Jag ser ganska tråkigt ut i dag faktikst. Med skjorta, knut i håret och stövlar. Känns lite som att jag ska dra iväg till ett kontor och arbeta med papper. Nåja, ibland känns det bra att se sofistikerad ut. Jag tänkte för ovanlighetens skull slänga upp en bild på hur jag ser ut i dag, tyvärr var det ingen som ville leka kameraman så det blir en konstig bild.

Nej nu ska jag fixa i ordning det sista och sen ska jag sticka till skolan.

Bis später!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0