Historia kan ibland leda till vansinne!

Hej allesammans! Vilken dag det har varit! Det började med att jag försov mig så jag kom 30 minuter försent till skolan. När jag väl kommer till skolan inser jag det faktum att läraren är sjuk och att lektionen är inställd. Där försvann mitt försök att få läraren att skjuta upp provet till torsdag istället för att ha det på måndag. Jag gick hem efter lunch, hade spänningshuvudvärk och var så trött. När jag kom hem somnade jag direkt i soffan och vaknade upp två timmar senare, något utvilad och redo för historie pluggning. Imorgon har jag nämligen prov på franska-industriella och amerikanska revolutionen. Jag känner mig hyfsad redo faktiskt men kvällen kommer ändå bli lång.

Jag dagdrömmer ganska ofta nuförtiden. Det är faktiskt ganska roligt men ett sjukt bra tidsfördriv. Just nu befinner jag mig helst på en strand iförd bikini och en varm sol som steker och kanske lite ögongodis att snegla på.. Jag längtar framförallt till värmen och solen! Vintern gör huden torr och kläderna är tråkiga. Jag tycker vi kan lämna snön bakom oss och välkommna den först i december, lite senare i år.

Nej nu måste jag verkligen återgå till historian. Måste plugga så mycket som möjligt medans hjärnan är på topp.

Bis später oder morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0