John Blund?!

Hej allesammans!

Jag tror fasen att John Blund har slagit sig ner hos mig idag, jag bara sover och sover fast jag verkligen behöver göra historie läxan som är tills imorn... Så nu när jag sovit i ungefär 3 timmar är det nog dax att sätta igång även fast det blev sent. Anledningen till att jag är så fruktansvärt trött idag är för att jag sov ungefär 3 timmar i natt... Jag har ingen aning om hur jag har klarat mig igen dagen, det känns som om min hjärna varit efter och i slowmotion hela dagen. Imorgon har jag mitt sista nationella prov i steg 4. Det ska bli skönt att inte ha några nationella prov på ett bra tag! Imorgon ska jag även iväg och bada med en barndoms kompis och hennes mamma samt min mamma. Vi har hyrt ett ställe som är så sjukt mysig. Antagligen kommer kameran med...

Nej, nu är det hög tid för historie läxan och sedan sömn och ännu mer sömn! Förresten, har jag glömt att nämna att jag är ganska lycklig ?!

Bis morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0