Kväll..

Jag sitter och tänker väldigt mycket på kvällar, det precis som att det inte finns något annat att göra. Det är så mycket saker som man ska hålla reda på i huvudet, så mycket som man förtränger på dagarna och på kvällarna dyker det upp. Då man kopplar av och släpper kontrollen en stund. Jag får panik för att jag inte kan kontrollera det som händer just nu. Jag kan inte tänka klart eller förstå vad som försig går i mitt liv. Att världen dras undan ens fötter är något som händer alla men jag har ingen aning hur jag ska kunna bygga upp en ny värld. Jag önskar att jag alltid hade mycket att göra, så jag slapp dom här tysta och ensama kvällarna. Att ha någon nära men samtidigt så långt bort...

Jag ska sluta röka. Också. När jag har kännt så här har jag alltid gått ut och rökt och pratat. Nu ska jag inte göra det. Jag får sysselsätta mig med något annat. Jag har ersatt ett obehag med ett beroende. Något som är fruktansvärt tragiskt och sant.

Slut med depressioner, jag håller ju på att bli terrorist inför debatten i morgon. Måste fortsätta. Men först, en macka och en kopp kaffe!

Bis morgen oder später!!



En bild som väcker sjukt roliga minnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0