Måndag!

Hej allesammans! Nu är jag äntligen tillbaka! Helgen har varit så uppbokad så jag har inte hunnit skriva något. Hoppas er helg har varit lika innehållsrik som min!

I lördags var jag på ikea på dagen. Jag handlade diverse saker, sånt som egentligen var onödigt. Det enda nödvändiga jag hittade var en klädstång. Nåja, det var roligt på ikea. Man får sån stor lust att flytta hemifrån när man är där. Efter ikea plockade vi upp Ella på hemvägen och sedan var vi hos mig och gjorde oss i ordning för att sedan åka iväg till Alexandras 18-års fest. Rebecca var också med såklart! Kvällen var så sjukt kul!

Sen igår var det sten hårt med plugg som gällde så jag satt inklistrad och pluggade. För en gångs skull.

Den här veckan ser ut att bestå av plugg och mer plugg. Har idrottsprov på torsdag samt redovisning och en historie inlämning tills på fredag! Fullsmockat schema.








Kommentarer
Postat av: petra

fan va klänningen är snygg bea!

2009-04-16 @ 16:06:57
URL: http://sofiapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0