Montag!

Hej allesammans!

Fy, jag hatar verkligen måndagar. Idag är en extra seg och dryg måndag. Idag fick jag reda på en sak som jag helst av allt inte skulle viljat veta. Jag har en sån jävla tyngd på mina axlar just nu. Nu ska jag sätta igång med historian igen. Jag har nämligen pluggat historia hela dagen, snart kommer jag nog att kräkas på det. Nå väl, jag har i alla fall hunnit med att baka kokostoppar som jag kan mumsa på under kvällens lopp. Det kommer att bli sjukt gott!

Nej nu är det dags för historia. Bis später oder morgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saaaa ju att jag inte skulle sagt nått!!

2009-03-11 @ 14:49:08
Postat av: Gustav

Mycket fin blogg, du kan väl kanske börja besöka min nya FOTOBLOGG också. www.gustavzetterlund.webblogg.se

- Nyskapande, Kreativ och aktiv

2009-03-11 @ 17:46:44
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0