Onsdag!

Hej allesammans!

Nu sitter jag här med historie-och samhällskunskaps böckerna framför mig. Kvällen ser ut att bestå av plugg och ännu mer plugg. Det kommer att drickas mängder av kaffe ikväll, det känner jag på mig. Imorgon ska vi ha debatt på samhällskunskapen och jag ska debitera för terroristgruppen Hizbollah. Det känns väldigt främmande fast samtidigt väldigt roligt och spännande. Så jag måste plugga på vad gruppen står för och så vidare... När det kommer till utrikespolitik är jag helt lost.

Nästa vecka så har jag historie provet och veckan efter det så är det samhällskunskapen som gäller. Nåja, nu är det dags att bli terrorist inför i morgon. Önska mig lycka till!

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0