Samhällsekonomi..

Åh vad less man blir på vintern!  Idag har det snöat och varit soligt samtidigt. Jag är så less på det. Jag vill bara ha sol och inge snö. Men man får väl njuta av snön så länge den finns, antagligen kommer väl den att försvinna mer och mer efter varje år som går. Trist tycker jag men just nu har jag fått nog.

Just nu sitter jag och kämpar mig igenom instuderingsfrågorna till samhällsekonomi provet. Det är trögt, fast jag har läst kapitellet ett antal gånger nu så det lossnar mer och mer. Vilket faktiskt är skönt. Men ansåg att jag var värdig en paus i mitt pluggande. För ovanlighetens skull tänkte jag överraska med en bild på dagen utstyrsel eller outfit som de flesta skulle kalla det (men inte jag).

Njut av dessa underbara bilder medan ni pluggar järnet. Eller njut för sig inte av bilder, det låter fruktansvärt perverst. Kolla på dom i alla fall.

Bis später


Syns det att jag är uttråkad, trött och hatar att plugga? Dels så undrar jag vad i helsike handen gör under huvudet. Det är ju inte direkt så att jag har problem med min egen tyngd.



Kommentarer
Postat av: petra

va söt du är beeeeeeea :)

2009-03-26 @ 18:24:20
URL: http://sofiapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0