Skön söndag!

Nu sitter jag för fullt med pennan i handen och boken i den andra. Eller inte.. Jag borde däremot göra det. Plugga flitigt rättare sagt. Det kommer, efter middagen. Jag har ju fakiskt läst ut kapitlett så det är bara frågorna kvar (jobbar med revolutionerna). Ikväll är det bara plugg som gäller, absolut inget annat. Skönt att kunna fokuser på något och veta att det lönar sig. Jag är nämligen en sån person som gärna pluggar långt före provet är, i det här fallet är provet på fredag. Ibland händer det att jag pluggar två veckor innan ett prov, nördigt? Nej det tycker jag egentligen inte, jag tycker det är organiserat och bra.

Imorgon ska jag göra ett försök att ta mig till Edsberg för att lämna mitt CV. Jag tror jag får tvinga med mamma dit, så slipper jag åka kommunalt. Det är ganska drygt efter att ha varit i skolan en hel dag.
Jag önskar jag hade vettigare saker att skriva, det har jag tyvärr inte. Så jag säger:

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0