Vårkväll...

Nu sitter jag här igen, framför datorn även fast jag verkligen borde vara fast klistrad framför böckerna. Jag ogillar att jag just nu har skjutit upp allt till sista sekund och faktum är att jag inte ens känner mig stressad. Vilket är absurt. Nåja, jag såg att min kära vän Katja hade lagt upp en så fin bild på mig på facebook. Den visar verkligen mitt sanna jag. Jag tänkte dela med mig av den till er.

Nu på eftermiddagen åkte jag med mamma in till täby, hon skulle nämligen handla gardiner och diverse saker. Jag köpte en ny foundation, läppglans och en svart tröj/klänning. Tröj/klänningen tänkte jag nämligen ha på mig på fredag, snyggt säger jag bara!

Nej jag känner att jag borde göra nytta så med den fina bilden på mig säger jag, bis später


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0