Vilken dag!

Jag som tyckte att gårdagen var en underbar vårdag då det inte var så kallt. Men vilken fantastisk dag det har varit idag. Det känns som att inget kan förstöra den här dagen. Jag känner mig så positiv och det var så länge sen jag kände mig så bra. Dagen har varit fylld med skratt och bra känslor. Idag är en bra dag, det kunde jag nästan känna på mig i morse. För en gångs skull avskyr jag inte den här onsdagen så mycket.

Veckan har i alla fall bara rusat iväg. Imorgon är det torsdag och på fredag är vi lediga för att kompensation för en annan dag. Jätte skönt, dock har jag utvecklingssamtal på fredag. Men det ska nog gå bra. Nu ska jag i alla fall sitta och driva runt på internet och sen kanske ta en bastu men framförallt en lång dusch.

Jag önskar jag hade en fin bild på vårvädret som varit idag men jag hoppas ni också fått vara med och uppleva denna underbara dag.

Bis morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0