Ingen rubrik

Hej allesammans!
Jag borde egentligen inte klaga eftersom att den här dagen har varit jätte bra och allt har flytit på snabbt. I morse hade vi nationellt prov i Matte A och sen hade vi en jäkla hål timme på nästan 6 timmar. Då åkte vi hem till Emma, som bor i Waxholm och åt pizza, chips och spelade Wii. Det var grymt kul.Sen åkte vi tillbaka till skolan för att lyssna på Mona Sahlin i aulan. Det var intressant.

Jag borde egentligen vara glad. Jag klarade provet ganska bra och så ska jag vara lyckligt lottad för att Sverige är ett så fantastiskt land med en jäkla massa möjligheter. Men jag känner mig inte alls glad eller lycklig.. Helst av allt vill jag krypa ner under täcket, dra ner rullgardinen och be alla jäkla kärlekspar dra åt helvete. Så lycklig känner jag mig just nu.
Varför ska det vara så svårt? Varför ska det göra så förbaskat ont? Jag är ledsen och jag hatar verkligen att vara ledsen. Jag vill att du ska hålla om mig, jag vill att du ska älska mig.

Usch, lyssna på mig. Hur länge har jag ältat det här egentligen? I 4 månader. Jag kommer ju ändå aldrig få honom. Tänk om min kärlek kunde räcka för båda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0