Regn och kallt!

Hej allesammans! Vilken hemsk onsdag det har varit idag och vädret underlättare ju inte direkt. Jag var dödstrött i morse men det var bara att hålla ögonen öppna eftersom vi hade genom gång till tyska provet som är på fredag. Sen rullade dagen på ganska fort... Men sen hände det mest irriterande som gjorde det så uppenbart att jag hatar onsdagar. När jag slutade så ösregnar det. Bara vräker ner och så springer jag till täby centrum och ska gå till tåget då jag insåg i att jag hade tappat busskortet(!) så jag blev illa tvungen att springa tillbaka till skolan, i regnet. Som tur var, efter mycket svordomar, så hade receptionen busskortet. Så till slut kom jag i alla fall hem. Tur!!

Nu ska jag sätta mig och plugga tyska, det börjar faktiskt lossna mer och mer.

Auf Wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0