Söndag!!

Hej allesammans! Vilken värdelös söndag det här är. Jag som faktiskt hoppades på att det skulle vara jätte dåligt väder ute, så att jag inte har så jätte mycket ångest över att sitta inne en hel dag. Dessutom är jag i stor behov av choklad..

Nåja, i helgen har jag faktiskt inte uträttat några stora saker. I fredags var jag hos Rebecca en stund sen var mötte jag upp lollo. Inget mer med det. Sen igår så hade jag filmkväll med Ella. Det har varit en lugn helg, kanske var det jag behövde. Dock har jag ångest över det. Känns så tråkigt.

I veckan har jag nationellt prov och historie prov.. Echt spannend! Nåja, det är mindre än en månad kvar och sen så är det sommarlov! Om jag längtar!

Nu ska jag käka middag och sen äta en jävla massa choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0