Söndagkväll!

Oj, vilken kass uppdatering! Men det kan jag nog leva med. Jag har haft fullt upp hela tiden och jag har inte spenderat sådär jätte mycket tid hemma. Jag vet inte riktigt vad jag egentligen har gjort. På valborg var vi hemma hos mig och hade det riktigt jävla trevligt och i fredags tog jag det bara lugnt. Valborg blev lite för mycket för mig.... Igår så var vi ute och grillade, det var väl helt okej och idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Ska snart lägga mig i ett varmt bad och fräscha upp mig lite. Sen ska jag bara ligga framför tv eftersom det är skoldag i morgon.

I lördags var jag också inne i stan med Lisa, Rebecca och Lina. Jag kom hem med ett par nya skor, jeans och en ny tröja. Jag fick ihop en killer outfit! Bilder på kläderna och från helgen kommer upp i morgon. Jag lovar er det!
Hoppas ni har haft en bra lång helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0