torsdag!

Morgen ist es Freitag!! Yes, äntligen! I morgon slår jag klackarna i taker med Katja och dansar hela natten lång. Det ska bli så jäkla roligt! Jag längtar! Nåja, det är ju ändå ett tag kvar tills jag är där.. ett helt dygn. Ikväll ska jag plugga historia även fast mina ögonlock säckar ihop. Dessutom ska vi äta tonfisksallad till middag.. Jag tycker faktiskt det är mindre gott för att vara finspråkig. Det är mindre än en månad kvar tills skolan slutar och nästa vecka kommer Paulina hit och alla andra tyskar. Det ska bli så himla roligt.

Nästa vecka har vi historieprov och sista nationella för året (!), men först ska jag klara av helgen och sen vanlig vecka.Jag ska njuta av att sova ut! Sen på lördag är det ju faktiskt melodifestivalen. Ska ni titta? Jag är lite osäker men det kan faktiskt bli kul, eller något sånt.. Förresten fick jag tillbaka mitt tyska prov i dag, jag fick VG. Helt okej faktiskt!

Nu ska jag äta tonfisksallad...Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0