Vilken fruktansvärd natt!

Jag vet faktiskt inte riktigt var jag ska börja som beskriver hur obehaglig min natt har varit. Går kvällen var lugn dock hade jag svårt att sova. Så när jag väl håller på att sova, vid halv ett tiden, så rusar min halvbror upp och skriker att vi måste komma ut. Jag trodde någon blivit misshandlad eller att vi hade haft en inbrott.Helt jävla panikslagna kommer vi ut och ser att bilen brinner. Ja, bilen brinner. Jag ringer brandkåren på en gång och min halvbror(niklas)  och hans pappa (min mammas kille) börjar släcka. Taket, under motorhuven och bak brinner det. På taket har lågorna lagt sig men under motorhuven så brinner det som fan. Vem i helvete gör så här?!

Brandkåren kom i alla fall efter 5 minuter och släckte resten av bilen och sedan kom polisen. Det som är så konstigt är att om bilen hade självantänt hade det omöjligt brunnit på taket. Då lågorna såg ut som att någon hällt bensin eller något på taket. Det var riktigt jävla obehagligt.. Bilen står dessutom max 1½ meter från ytterdörren.. Hade vi upptäckt det senare hade det antagligen börjat brinna vid carporten..

Nu är man ju för fan inte ens säker i sitt eget hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0